Soffan

Det blev ett soffköp idag *happy*

Låter säkert väldigt märkligt för er men jag har mått kass över Jimmys soffa, den är jätte fin MEN vi har hund och där fastnar MASSOR av hans hår i de små hålen i soffan tycker att det är jätte äckligt, dessutom så blir där massor av noppror i soffan det är inte heller så snyggt, Äntligen är den utbytt,

 Den nya är av skinn o är lätta att borsta bort håret och torka av när man får barn och så slipper jag att lägga rätt alla kuddar o dynor varje gång jag ska sätta mig. och så är den väldigt stilren ser riktigt fint designad ut som jimmy sa. NICE!!

100_1821.jpg

Imorgon börjar Jimmy jobba igen, o regnet det bara öser ner o ska tydligen göra det i 3 veckor framåt så jag får se vad jag hittar på imorgon. I o med soffköpet är jag ganska pank nu så de blir väl att vara hemma o glo. Fast det skulle varit skönt att ligga o läsa lite kanske? Passa på jag har ju la semester!

Arvid vill inte äta hmm, inte likt honom, tikarna ska ju löpa nu oxå och då brukar han inte äta i o för sig men man märker inte det på han så mycket denna gången, han brukar ju vara hel tokig annars. dregla o ha sej haha men vilka killar gör inte det? 😛

Lämna en kommentar