Sen sist

Har inte haft varken tid eller lust att blogga.  Det har gått ca en månad sen sist o visst ha det hänt en del sen dess 🙂

Helt omöjligt att skriva allt som hänt så därför har jag gjort ett litet kollage från bilder den senaste månaden.

Enjoy för det har jag gjort 😉

sommaren.jpg

Nu har jag snart bara en veckas semester kvar. suck. har haft det toppen i alla fall, lite planer har jag smidigt för nästa vecka och imorgon kör vi och hämtar en ny soffa om allt flyter på som det ska 🙂

Idag hörde en mycket god vän av sig till mig, vi har inte haft kontakt på typ ett år, Jag har  saknat henne så himla mycket, varför vi tappa kontakten har jag ingen aning om, antagligen för att hon levde singel livet o jag hade Jimmy, konstigt vi som stod varandra så nära, Men på tisdag ska vi ses igen o jag längtar efter attträffa o ge min ässing en bauta kram

Jag har planer på en tatuering nu med .  Äntligen har jag bestämt mig för vad o var. spännande eftersom jag inte har någon tatuering.

Nej nu är klockan aldeles för mycket dax för bingen med den jag älskar mest,

Jimmy, Du och jag mot världen

Lämna en kommentar