Tomelilla

Idag bärs de av till Tomelilla där min pappa bor, jag ska sova över där och imorgon ska jag träffa min Ässing Jenny, 🙂 ska bli roligt

Igår gjorde jag en film åt Jimmy tyvärr så vet ja inte hur jag lägger ut den här på nätet så om ni inte kan hjälpa mig så får ni inte se den. Han blev glad i alla fall.

Igår bjöd jag hit Jimmys brors tjej Angelina, Vi bakade vanilj bullar och muffins o så kollade vi på fantastic 4 2:an fick sitta in den nya soffan med hihi,

100_1840.jpg100_1841.jpg

För övrigt längtar jag till Fredag då de är löning för min del, vet att jag får mkt pengar det som stör mig är att jag har inte dåligt med pengar längre hade över 1500 kr över denna månaden vilket aldrig hänt innan o då har jag ändå haft semester nu, men ändå var jag tvungen att handla upp dom, på soffan då så de var ju till någt bra i alla fall men då sitter jag ändå här utan mö pengar, Kvittar hur mycket pengar man får för man höjer ju sin levnadskostnad efter det. Märkligt. Fast jag sitter ju inte direkt i sjön 😛 någon som känner igen sig?

Lämna en kommentar