Sambo fri

Wohoo jag har haft hela huset för mig själva hela dagen idag. Jimmy har åkt på en bilmässa vid stockholm i dag o där ska han stanna till imorgon han ska tälta haha de skulle jag kunna ge mycket pengar för att se hihi, Men han brukar ju säga att han är en friluffsare, fast det tror jag när jag ser det själv.

I alla fall så sov jag till kl 10 syrran kom o hämta mina stövlar, jag hade en så jävla huvudvärk, tog en tablett och gick o la mig igen, steg upp vid halv 12 tog ut Arvid satte på ett avsnitt av Beyond the break, Sedan satte jag mig och pysslade ihop ett halsband, kändes skönt men samtidigt fick jag lite ångest över att jag behövde dammsuga o så, men de blev ett fint litet halsband i alla fall 

100_1547.jpg

Meningen var att jag skulle till Åstorp på marknaden men istället ringde två vänner från när jag gick fritidsledare utbildningen o undra om jag var hemma, Så de kom på besök fy fan vad kul dom har jag ju inte sett på ett år då vi tog examen. Dom är så himla söta o goa på alla sätt, Vi berätta om vad som hänt under året mm, Hade aldrig kunnat tro att jag skulle säga detta men jag saknar faktiskt tiden då vi läste ihop, Alla var så himla olika o man lärde sig massor av varandra och de är så roligt att kunna diskutera kring viktiga saker, händer inte allt för ofta att man gör de i vanliga fall. Vissa tycker ju att man e knäpp när man tar upp viktiga saker de e ju roligare med skvaller o sånt hmm, älskar att spekulera kring saker.

Elin är ju helt galen, om jag säger att hon blev tillsammans med en kille som hon krockade med så förstår ni nog vad jag menar,Totaly crazy, de e en sån grej bara Elin skulle göra. haha Hon testar allt minst en gång o blir ofta besvikent och irriterad på sig själv

Marlene kan man spekulera o diskutera med massor, en himla smart o härlig kvinna. Som kommit långt i sitt liv. Hon ger sig just nu in i en grej jag aldrig skulle vågat men det är verkligen power i denna tjej.

100_1543.jpg

Nej nu hoppas jag snart på en klassträff:-)

Just nu sitter jag o gör ingenting klockan är halv 9 o jag har inte käkat nån middag i nu, jaha vad ska jag äta då? tradigt att äta själv, blir väl några sledna mackor o nån bra serie resten av kvällen. nice. Lite tråkigt är de ju o lägga sig själv.well well..

Allt handlar om att ge o ta!!

Lämna en kommentar