Party party

Igår hade vi lite party party här hemma 😛 Yes i know en måndag men”vi har väl la semester” 😛

Vi sjöng lite singstar o lyssna på Jimmys polares dåliga musik 😛 Heavy metall eller nått. Ont i skallen fick man i alla fall,Trött som ett as vid 2 tiden gick o la mig i gästrummet, när jag vakna hade FF snott vår säng o Jimmy la på soffan hehe. Utspridda lite överallt. Har lite minne av att de var en del naket här igår med, där ingår Tre killar som gillar att leva i det fria helt nudie vi det tillfället flydde jag till datan,  en sån syn kan man ju få mardrömmar av :-PStalle visa hjärnan så jag har fått lite men för livet, det har med hans kön att göra.!!!

Idag är de ju meningen att vi skulle göra lite inköp på citygross men de får vi ju se hur de blir med de, kanske köpa nytt staket har vi i alla fall i planerna,

Just nu sitter jag o väntar på att Pizzorna skall komma *nice*

Våra härliga planer för semester veckan hoppas jag blir av, Vi ska till Tyskland med FF på torsdag, Handla lite gott o bara mysa, Lizza du kunde ju ta ledigt va? 😉 Jag har inte varit i Tyskland eller jo om det räknas att jag åkt med båten till travemunde men inte hoppat av där.

Fredag blir de förhoppningsvis bakken med Håkansson o hans girlie eller nått annat evenemang vi får se

nej nu kom grabbsen med maaden

Tack Lizza o malle för en trevlig dag igår 🙂 ses på lördag

Jag blir så trött, varför ska jag kämpa så mycket ör att andra ska må bra? när man inte får ett skit tillbaka?

Lämna en kommentar