Studenten!

Jaha då var det 3 hela år sedan jag tog studenten, ett år sedan jag tog examen, *suck* vad tiden går.

 Stod innan idag o kolla på studenttåget o drömde mig tillbaka, det var en härlig tid, jag hade underbara vänner och jävligt kul hade vi, Sen blev det skit av det hela:-(  Är nog på väg att hitta tillbaka til varandra. Men det blir aldrig som förr ”Björnligan” Hihi.

Well, well life goes on, De negativa sakerna som händer har oftast något positivt med sig, för nu sitter jag här snart 22 år gammal med min älskade sambo, urgulliga hund, ganska fint hus, körkort och bil,  Kan det bli bättre?

Ödet är allt, allt händer av en orsak!

vin.jpg

Fick denna Vinflaskan av våra taxichafförer, underbara!

Nu e de massa jobb framför mig, hela nästa vecka och sedan har jag en veckas semester! Wohoo

Ha en trevlig helg på er!

Ett svar to “Studenten!”

  1. Lizza Says:

    Allting kommer bli bra igen, babe.
    I promise you!!!

    *Massa, massa kääääärlek*

Lämna en kommentar