Sebastian 3 år

100_0056.jpg

 Jag jobbade mitt 26 timmars pass från kl 10.00 igår till 12.00 idag *suck* Tiden går ändå rätt snabbt, Efter jobb passade jag på att styrketräna när jag ändå var i K. Det var jobbigt idag, hade uppvärmning i en halvtimme, höll på o flyga av den ena maskinen fick pausa på en motioncykel, Kändes lite ensamt eftersom jag brukar ha med mig min vän betsie.

Körde hem prata snabbt med J som var på väg till sitt jobb så honom ser jag inte förrän kl 10 ikväll.  väl hemma gjorde jag mig i ordning, körde och hämta upp mamma så var det dax för kalas hos mitt älskade gudbarn Sebastian han fyller 3 år idag

 Det är inte klokt att det är 3 år sedan jag satt i väntrummet när min söta vän några timmar senare skulle krysta ut MITT gudbarn! Första gången jag såg honom så otroligt söt,liten,skör o hjälplös naaw.Det var då det! haha nu är han en vilde som busar, stimmar,försöker driva med mig, skriker när han inte får som han vill, Men han gillar min bil o är det Sötaste, gosigaste och underbaraste barnet jag vet och jag är otroligt stolt över att vara hans gudmor Här kommer lite bilder från kalaset: 100_0060.jpg100_0066.jpg100_0062.jpg100_0070.jpg Sebbe fick en spiderman keps och svettband och så fick han turtles bil/kojja av oss Denna bilden bjuder jag på haha (man måste ju offra sig) 100_0064.jpg

Ett svar to “Sebastian 3 år”

  1. betsie Says:

    åååh du är så snygg i håret!

Lämna en kommentar